JEŚLI wejdziesz przez telefon lub tablet, będzie potrzebny również IDENTYFIKATOR spotkania!
IDENTYFIKATOR:
827 5887 2725
Jak włączyć obraz i dźwięk w Zoomie na URZĄDZENIACH MOBILNYCH?
JEŚLI już zalogujesz się wchodzisz do Zooma przez komórkę lub tablet, wyświetli Ci się taki komunikat, jak na zdjęciu poniżej.
Wówczas KONIECZNIE kliknij „sieć wi-fi lub dane sieci komórkowej”.
Inaczej nie będziesz Nas słyszeć.
Następnie pojawi Ci się zapytanie o mikrofon, tak, jak poniżej.
KLIKNIJ „POZWÓL”.
Inaczej nie będziemy Cię słyszeć!
Gdzie na komórkach znaleźć mikrofon, gdy już się zalogujesz do Zooma?
Gdy już się zalogujesz, zobaczysz taki ekran, jak poniżej.
W lewym dolnym rogu masz ikonkę mikrofonu i kamery.
To tam włącz i wyłączasz mikrofon oraz wideo.
Dokładnie na tym samym ekranie, na dole, tylko, że trochę bardziej w prawo, jest ikonka „Czat”.
To tam znajdziesz materiały z ćwiczeniami, które będziemy realizować na lekcji.
KONIECZNIE to przeczytaj!
Najczęstszym błędem popełnianym podczas próby wejścia na Zooma, jest wchodzenie na niego jako PROWADZĄCY.
KONIECZNIE wejdź jako UCZESTNIK!
INSTRUKCJA na poniższym zdjęciu.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności